Zezwolenie na zorganizowanie imprezy artystycznej lub rozrywkowej
Miejsce składania dokumentów - Biuro Obsługi Interesanta,
Urzędu Miejskiego w Bornem Sulinowie, Al.Niepodległości 6
I. Podstawa Prawna
art. 34 – 37 obwieszczenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 29 stycznia 2001 r. w sprawie jednolitego tekstu ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2001 r. Nr 13, poz. 123 ze zmianami)
II. Wymagane dokumenty
Wniosek: „Zawiadomienie o zamiarze zorganizowania imprezy artystycznej lub rozrywkowej”
III. Opłaty
Nie pobiera się
IV. Termin odpowiedzi
1. Zawiadomienie o imprezie powinno być złożone nie później niż 30 dni przed planowanym terminem jej rozpoczęcia.
2. W przypadku przyjęcia zawiadomienia bez zastrzeżeń – odpowiedzi nie udziela się.
3. Decyzję zakazującą odbycia imprezy doręcza się organizatorowi w terminie 14 dni od dnia złożenia zawiadomienia, nie później jednak niż 10 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy.
V. Jednostka odpowiedzialna
1. Referat Promocji i Współpracy
VI. Tryb odwoławczy
1. Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję odmowną odwołanie składa się w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Bornem Sulinowie w terminie 3 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
2. Opłaty - nie pobiera się
VII. Uwagi
1. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w biurze podawczym.
-
zawiadomienie o zamiarze zorganizowania imprezy artystycznej24 KB
Liczba wyświetleń: 274
Źródło informacji: Krystyna Grendus
Data źródła: 2008-08-20 15:08
2023-08-26 15:46 Migracja strony