Zezwolenie na zorganizowanie imprezy artystycznej lub rozrywkowej

Miejsce składania dokumentów - Biuro Obsługi Interesanta,

Urzędu Miejskiego w Bornem Sulinowie, Al.Niepodległości 6


I. Podstawa Prawna

art. 34 – 37 obwieszczenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 29 stycznia 2001 r. w sprawie jednolitego tekstu ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2001 r. Nr 13, poz. 123 ze zmianami)


II. Wymagane dokumenty

Wniosek: „Zawiadomienie o zamiarze zorganizowania imprezy artystycznej lub rozrywkowej”


III. Opłaty

Nie pobiera się


IV. Termin odpowiedzi

1. Zawiadomienie o imprezie powinno być złożone nie później niż 30 dni przed planowanym terminem jej rozpoczęcia.

2. W przypadku przyjęcia zawiadomienia bez zastrzeżeń – odpowiedzi nie udziela się.

3. Decyzję zakazującą odbycia imprezy doręcza się organizatorowi w terminie 14 dni od dnia złożenia zawiadomienia, nie później jednak niż 10 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy.


V. Jednostka odpowiedzialna

1. Referat Promocji i Współpracy


VI. Tryb odwoławczy

1. Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję odmowną odwołanie składa się w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Bornem Sulinowie w terminie 3 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

2. Opłaty - nie pobiera się


VII. Uwagi

1. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w biurze podawczym.


 



  • zawiadomienie o zamiarze zorganizowania imprezy artystycznej
    24 KB