Zezwolenie na zorganizowanie imprezy artystycznej lub rozrywkowej

 

Miejsce składania dokumentów - Biuro Obsługi Interesanta, Urzędu Miejskiego w Bornem Sulinowie, Al. Niepodległości 6, 78-449 Borne Sulinowo
 

I. Podstawa Prawna
 

art. 34 – 37 obwieszczenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 29 stycznia 2001 r. w sprawie jednolitego tekstu ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2001 r. Nr 13, poz. 123 ze zmianami)
 

II. Wymagane dokumenty
 

Wniosek: „Zawiadomienie o zamiarze zorganizowania imprezy artystycznej lub rozrywkowej” 
 

III. Opłaty
 

Nie pobiera się
 

IV. Termin odpowiedzi
 

1. Zawiadomienie o imprezie powinno być złożone nie później niż 30 dni przed planowanym terminem jej rozpoczęcia.
 

2. W przypadku przyjęcia zawiadomienia bez zastrzeżeń – odpowiedzi nie udziela się.
 

3. Decyzję zakazującą odbycia imprezy doręcza się organizatorowi w terminie 14 dni od dnia złożenia zawiadomienia, nie później jednak niż 10 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy.
 

V. Jednostka odpowiedzialna
 

1. Referat Promocji i Współpracy
 

VI. Tryb odwoławczy
 

1. Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję odmowną odwołanie składa się w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Bornem Sulinowie w terminie 3 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
 

2. Opłaty - nie pobiera się
 

VII. Uwagi
 

1. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w biurze podawczym.