Koordynatorem do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Bornem Sulinowie jest Pani Natalia Szynkaruk
Kontakt: dostepnosc@bornesulinowo.pl
tel. 94 37 34 170
Do zadań koordynatora ds. dostępności należy:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Bornem Sulinowie,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w sferze dostępności architektonicznej, cyfrowej
i informacyjno- komunikacyjnej,
- monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w Bornem Sulinowie w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- przekazywania raportu o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Informacja o Urzędzie w języku prostym do czytania i rozumienia (ETR)
Wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej
Liczba wyświetleń: 879
Źródło informacji: Natalia Szynkaruk
2023-08-26 15:46 Migracja strony